• įmonių darbuotojų ar klientų lojalumo formavimo renginiams,• privatiems vakarėliams / gimtadieniams / vestuvėms.
• padėti žmonėms pažinti savo prigimtinius charakterius, kuriuos atspindi jų unikalūs fiziologiškai (veide) išreikšti bruožai;• pabrėžti asmenybės unikalumą, nuimti kompleksus, padėti susivokti;• supažindinti su kitų žmonių (į kuriuos yra interesas) charakteriais ir kaip su jais elgtis, kad bendravimas būtų labiau harmoningas (įmonių kolektyvams, poroms, šeimoms) arba būtų siekiamas rezultatas.
• renginio pradžioje papasakojama, kas yra fenotipologija, jos autorius Markas Lučinas ir kaip bei kodėl fenotipologija veikia identifikuojant žmogaus charakterį pagal jo fiziologijoje išreikštus išorinius (veido) bruožus,• supažindinama su keliais (10 – 15 vnt.) charakterio bruožais, kuriuos identifikuoja fenotipologija ir pasakius jų apibūdinimus, nurodoma, kas iš renginyje dalyvaujančių asmenų turi tą konkretų arba jam priešingą bruožą,• po bendrosios dalies kiekvienam renginio dalyviui individualiai – viešai arba asmeniškai (pagal pageidavimus), nusakoma pilna jo fenotipologinė charakteristika,• renginio vedantysis – Giedrius Švetkauskas, ‘Viva persona’ sąmoningumo pardavėjas, fenotipologijos autoriaus Marko Lučino atstovas.
P.S. Renginio metu nėra mokoma fenotipologijos, t.y. renginio metu Giedrius Švetkauskas apibūdina renginio dalyvius demonstruodamas M.Lučino fenotipologijos efektyvumą, tačiau nenurodo, iš kokių veido dalių yra identifikuojami konkretūs charakterio bruožai. Fenotipologijos galima mokytis „Viva persona“ organizuojamuose M.Lučino seminaruose „Žmogaus fenotipas versle“.