Dvidešimties dienų ekspedicijos metu komandos turi vesti savo klientus iki pat Everesto viršūnės ir atgal. Būtina atsižvelgti į daugybę faktorių, tokių kaip kliento fizinio pasirengimo lygis, oro sąlygos, geriausias maršrutas, deguonies lygis, aklimatizacija, palapinių statymas ir strategijos, kaip pergrudrauti kitas komandas, kūrimas.
Kiekvieną ekspedicijos dieną komandoms atsiunčiama esminė informacija. Komandos kopia aukštyn, priimdamos greitus, bet „blaivius” sprendimus ir varžosi tarpusavyje. Tai itin kompleksiškas ir intensyvus žaidimas, sukuriantis daug iššūkių komandoms. Komunikacija nuotoliniu būdu dar labiau atskleidžia kiekvieno komandos nario svarbą bendram tikslui pasiekti.
Visa žaidimo sesija yra moderuojama. Renginio pradžioje skiriamas dėmesys geresniam dalyvių susipažinimui, pabaigoje vyksta aptarimas, komandų pasidalinimas įžvalgomis.
Žaidimas sukurtas kartu su tarptautiniais partneriais - didžiausiu komandinių programų tinklu Catalyst Global.
Trukmė: 2-3 val.
Dalyvių skaičius: 4 - 900