Viena pagrindinių klaidų, kurias daro renginių organizatoriai, dalį renginio vykdydami online - neapibrėžiamas aiškus renginio tikslas. Ar tai edukacinis renginys klientų pasitenkinimui didinti, ar komandos formavimo dirbtuvės, ar darbuotojus įkvepiantis renginys pardavimams skatinti – kiekvienas renginys reikalauja išsikelti tikslą ir jam pasiekti reikalingas priemones. Atsigaunant renginiams, būtina pasiūlyti lankstumą tiek dalyvaujantiems gyvai, tiek jungiantis skaitmeniniu būdu.

 

Visgi  sukurti puikią patirtį visiems renginio dalyviams nėra lengva. Jei jūs vis dar svarstote, kaip rasti tobulą balansą, PLACER.LT partneriai „Radisson Hotel Group“, bendradarbiaudami su MPI, sukūrė hibridinių renginių gidą, kad padėtų klientams pasinaudoti geriausia pramonės praktika ir metodais rengiant renginius, kurie sujungia dvi ar daugiau auditorijos grupių.

 

Taigi, jei jums reikia „hibridinių susitikimų“ šaltinio, jį radote! Norėdami sužinoti daugiau apie  „Radisson Meetings“ hibridinius sprendimus spauskite čia