Aštuntus metus dirbančios erdvių nuomos ir pramogų užsakymo platformos „Placer.lt“ viena įkūrėjų ir verslo partnerė Lina Nosevič sako, kad šiais laikais darbuotojo kvietimu į koncertą nenustebinsi. O net jei tokia dovana ir būtų priimtina, vis dar tenka galvoti apie pandemijos sukuriamus apribojimus ir pavojus. Tad verslo renginių platformos atstovė dalijasi įžvalgomis apie vyraujančias tendencijas ir patarimais, kaip suorganizuoti gerai nuteikiančią įmonės darbuotojų šventę dabartinėmis sąlygomis.

„Įmonių poreikiai ir pasirinkimai būna labai įvairūs. Vieni renkasi drauge su bendradarbiais dalyvauti vakarienės gaminimo programoje, kitiems pakanka ir protmūšio. Tačiau visus į mus besikreipiančius sieja tai, kad jie nori ne verslo aplinkos ir baltų staltiesių, o interaktyvių veiklų, potyrių, edukacijos ir emocijų.“, – vardijo L. Nosevič.

Anot jos, planuojant kalėdinę šventę, reikėtų pirmiausia pagalvoti, kokia bus jos tema, idėja, kas gali įprasminti kolegų susitikimą ir sukurti gerą jausmą darbuotojams. O kad priimtas sprendimas tiktų komandai, L. Nosevič rekomenduoja sugalvotus variantus pateikti darbuotojams, atliekant apklausą, kuri puikiai parodys lūkesčius ir palengvins užduotį.

„Suteikite galimybę rinktis iš kelių variantų – tai didina darbuotojų įsitraukimą. O jei norite daugiau užtikrintumo, turėkite planą A ir planą B“, – patarė pašnekovė.

Svarstant galimas idėjas taip pat būtina nepamiršti ir biudžeto – žinoti, kiek galima bus skirti vienam darbuotojui. L. Nosevič teigimu, įmonių šventiniai biudžetai yra labai skirtingi. Pradedant nuo 25 EUR ir pasiekiant net 500 EUR vienam asmeniui. Vis dėlto renginių ekspertė sako, kad net ir už mažiausią kainą galima sukurti įsimintiną šventę.

„Ir už 25 EUR galite turėti puikius šventinius pietus prabangiame 5 žvaigždučių restorane ir užbaigti juos turininga ekskursija po Vilniaus ar kito miesto senamiestį. Aišku, skyrus 500 EUR žmogui galima tikėtis ypatingos degustacinės vakarienės su paskaita, šampanu ir staigmenomis“, – dėstė „Placer.lt“ viena įkūrėjų.

Pasak jos, pandemija išryškino kelias įdomias įmonių švenčių tendencijas. Jeigu anksčiau buvo populiaru šventę užsakyti su nakvyne svečiams, tai dabar poreikio tam visai nėra. Be to, labai išpopuliarėjo erdvės, kuriose nevartojamas alkoholis.

Pandemijos metu taip pat pastebimai išaugo įmonių poreikis renginio kūrybiškumui, todėl labai išpopuliarėjo meno, muzikos degustacijos, įvairūs interaktyvūs žaidimai, galimybė į šventę pakviesti kokią nors žinomą asmenybę.

Anot L. Nosevič, vis daugiau bendrovių savo darbuotojams organizuoja naktinius žygius, lobių paieškas, pirties ir šamanų ritualus ar miško maudynes. „Potyris ir emocija dabar yra svarbiausi kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama organizuojant įmonės renginį“, – apibendrino renginių ekspertė ir platformos „Placer.lt“ viena įkūrėjų.

Publikaciją rasite čia Darbuotojų kalėdinių vakarėlių kainos (ve.lt)