Ar verta vykti į Europos ir Pasaulio parodas, vienareikšmiškai sakome - TAIP!
Tai nauji kontaktai, žinios, patirtys ir galimybė išgirsti klientų lūkesčius, susitikti gyvai, susipažinti kaip kiekviena šalis padeda teikti paraiškas, kad renginys būtų jos šalyje!
Rengiant PROGRAMĄ rekomenduojama atsižvelgti į auditorijos segmentus – turinys, turėtų būti orientuotas konkrečioms dalyvių grupėms.
Renginių dalyviai nori vertės, aktualumo ir autentiškumo.
Renginiai tampa platformomis, kuriose kiekvienas dalyvis kuriasi savo patirtį.
Dalinai finansuojama pagal Ekonomikos ir Inovacijų ministerijos projektą
2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-12-07 „Vystyti turizmo infrastruktūrą ir plėtoti rinkodaros priemones“.